GoldenChild er et resultat av innsatsen og støtte fra en rekke selskaper, venneklubber i Golf-Norge, nettverksvenner og enkeltpersoner. GoldenChilds støttespillere hjelper på mange forskjellige måter, og alle løfter som best de kan på sin måte. Noen bistår med praktiske oppgaver som skal løses og er en del av det fysiske konseptet, mens andre hjelper til med donasjoner slik at vi har muligheten til å gi den økonomiske hjelpen vi ønsker i kampen mot barnekreft.

DONORER

Ambera
Ambera
press to zoom
BirdieEyes
BirdieEyes
press to zoom
Riis Bilglass
Riis Bilglass
press to zoom
Eterni
Eterni
press to zoom
Formuesforvaltning AS
Formuesforvaltning AS
press to zoom
Isco Group
Isco Group
press to zoom
Blostrupmoen AS
Blostrupmoen AS
press to zoom
Lexus
Lexus
press to zoom
Bakke
Bakke
press to zoom
Holship 2
Holship 2
press to zoom
Brother new logo1129
Brother new logo1129
press to zoom
European Shuffleboard
European Shuffleboard
press to zoom
Spleis Sparebank1
Spleis Sparebank1
press to zoom
ECIT
ECIT
press to zoom
Proff
Proff
press to zoom
Arkel Romerike
Arkel Romerike
press to zoom

KONSEPTPARTNERE

Callaway golf
Callaway golf
press to zoom
Skjermbilde 2021-04-22 kl. 14.50.11
Skjermbilde 2021-04-22 kl. 14.50.11
press to zoom
Lily Country Club
Lily Country Club
press to zoom
Creative Heads
Creative Heads
press to zoom
Lead Event
Lead Event
press to zoom
Norsk Golf hvit
Norsk Golf hvit
press to zoom
Cuma
Cuma
press to zoom
Cobra Puma
Cobra Puma
press to zoom
Coca-Cola
Coca-Cola
press to zoom
Vice Golf
Vice Golf
press to zoom
No Worries
No Worries
press to zoom

VENNEKLUBBER OG FORENINGER

Bærum GK
Bærum GK
press to zoom
Kongsvinger Golfklubb
Kongsvinger Golfklubb
press to zoom
Grenland og Omegn
Grenland og Omegn
press to zoom
Bjaavann
Bjaavann
press to zoom
Midt Troms
Midt Troms
press to zoom
Golfserie.no
Golfserie.no
press to zoom
Norsk Mid Am Tour
Norsk Mid Am Tour
press to zoom
Bare Bra Karer
Bare Bra Karer
press to zoom

Vil du bli en støttespiller?

Flere og flere selskaper velger nå å ta et aktivt sosialt engasjement. Det er en måte å hjelpe der behovet er stort, og det er en svært kraftfull måte å bygge kultur og styrke omdømme på. Ved å vise sitt engasjement til samarbeidspartnere, kunder og leverandører underbygger forsterker man omdømmet. Internt i selskapet er det en sterkt kulturbyggende aktivitet, som skaper engasjement, stolthet og identitet. Merkevaren blir profilert i en positiv setting sammen med andre sterke merkevarer. Gjennom GoldenChild vil man kunne utvide nettverket sitt, eller bygge videre på eksisterende.

Dersom du ønsker at ditt selskap skal være med som en av våre samarbeidspartnere - ta kontakt, det er plass til alle.